Πέμπτη 31 Μαΐου 2007

Ημέρα κατά του καπνίσματος: Προλαβαίνω να σωθώ αλλά εγγόνια δεν θα δω



-Αυτές οι διαθημίσεις στην τηλεόραση λένε ότι είναι καλό να καπνίζεις, ε;

-Ναι.

-Αλλά πάνω στα τσιγάρα λέει ότι είναι πολύ κακό. Το έχω δει.

-Ναι, έτσι είναι.

-Και αυτοί γιατί λένε στην τηλεόραση ότι είναι καλό;

-Γιατί δίνουν λεφτά στην τηλεόραση για να μας το λένε, να τους πιστεύουμε και να τα αγοράζουμε.

-Εγώ δεν θα καπνίζω όταν μεγαλώσω. Ούτε η Ιφιγένεια. Το έχουμε συμφωνήσει.

-Μπράβο. Έτσι πρέπει.

-Θα μείνουμε μαζί. Θα πάρουμε και ένα σκύλο.

-Νόμιζα ότι ήθελες να παντρευτείς και να κάνεις τρία παιδιά.

-Όχι, τελικά δεν θα παντρευτώ. Ούτε η Ιφιγένεια. Θα μείνουμε μαζί.

-Και θα υιοθετήσετε παιδιά;

-Όχι, γιατί θα τα ενοχλεί ο σκύλος.

buzz it!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σκήβει το 3χρονο κοριτσάκι ενός φίλου μου στη μητέρα του, ενώ πίνουμε καφέ έξω, και της λέει, ενώ παράλληλα με κοιτάει θλιμμένο:

«ο κύριος xkont, καπνίζει... Θα πεθάνει»

Ανώνυμος είπε...

άστο διάολο πια! ξέχασα την ορθογραφία εδωμέσα!
Σκύφτε ρε!
σκύφτε!

aa-duck είπε...

και έεετσι αγαπημένοι συν-παραθεριστές του Νησιού, μπορούμε να καταλάβουμε όοολοι ότι όλη η θεά ουσία είναι σε κάτι τέτοιες συζητήσεις και ειδικά στο μυαλό της μικρής αντανάκλασης και της Ιφιγένειας βεβαίως βεβαίως

μια αντανάκλαση είπε...

Έεεετσι, έτσι ακριβώς aa-duck.
Η νέα γενιά είναι πιο σοφή και ήδη κατασταλαγμένη.
Όσο για μας, "στερνή μου γνώση..."

Ανώνυμος είπε...

...στερνή μου πόρνη, να σε είχα πρότερα