Σάββατο 5 Μαΐου 2007

Εσείς τι λέτε; Δείχνω να το ευχαριστιέμαι;


"Αγγαρεία κάνω. Ποινή εκτίω.
Τι είμαι; Ο ευτυχισμένος άνθρωπος που μετά από 30 χρόνια κάνω τον κυματοθραύστη για να μου λένε ότι είμαι ο άνθρωπος της βίας και των άστοχων φραστικών διατυπώσεων; Η παραίτησή μου είναι στην διάθεση του πρωθυπουργού", δήλωσε ο Spiderman λίγο πριν παραιτηθεί από την ενεργό δράση για την σωτηρία του κόσμου, προκειμένου να φροντίσει τις παραμελημένες τριανταφυλλιές στον κήπο του και να κουρέψει το γκαζόν.

buzz it!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή γιατί η σωτηρία του κόσμου είναι πιο σημαντική από τις τριανταφυλλιές;
δώσε μου ένα λόγο...

το μόνο που με χαλάει είναι ότι η παραίτηση υποβάλλεται στον πρωθυπουργό και όχι στην ανώνυμη ερωμένη. γιατί δεν βάζω κεφαλαίω μετά την τελεία; επειδή ακριβώς η παραίτησή μου υποβάλλεται σε ένα ανώνυμο πρόσωπο και όχι στο κεφαλαίο που άρχεται μέρους αυτών.

αυτό το νησί μου αρέσει για ένα λόγο: έχει καλές αφορμές.

itelli είπε...

Γιατί άμα σώσεις τον κόσμο, θα σωθούν κ οι τριανταφυλλιές.

μια αντανάκλαση είπε...

Οι τριανταφυλλιές είναι ένας καλός λόγος για να σώσεις τον κόσμο.

Και ο κόσμος είναι ένας καλός λόγος για να σώσεις τις τριανταφυλλιές.

Πρέπει να αποφασίσω;

Ανακηρύξτε με πρώτα Budwoman και βλέπουμε...

aa-duck είπε...

Μπορώ να αφήσω μόνο το γέλιο μου πάλι χωρίς σχόλιο επειδή κάνει και κούραση και ένα ευχαριστώ;

Και με ανησυχείς που δουλεύεις σήμερα. Σε πέντε λεπτά βγαίνω στην έξοδο... λες να είμαστε στο ίδιο κτίριο; :P

μια αντανάκλαση είπε...

Ήταν άλλη μια κακομοίρα που είχε απομείνει μέχρι τις 6.00. Λες να ήσουν εσύ;
Μπα... Όλα τα κτίρια που μοιάζουν άδεια τα Σαββατοκύριακα, κρύβουν μέσα θύματα εργασιακής εκμετάλλευσης, φιλόδοξα αυριανά στελέχη, καθαρίστριες και bloggers που δεν πάνε στα bloggoparty.

Ανώνυμος είπε...

Οκ, μου κάνει. Θα τον σώσω...

μου θύμησες όμως μία αμερικάνικη σειρά που κατεβάζω με torrents και παρακολουθώ το Heroes (με άτομα με υπερφυσικές δυνάμεις, κλπ) το οποίο έχει ένα βασικό μοτό

save the cheerleader save the world...

στο τελευταίο επεισόδιο, αν και έχει σωθεί η cheerleader ο κόσμος έχει πάει κατα διαόλου.... μάλλον όμως θα τον σώσουν μέχρι το τέλος της σειράς... αλλιώς θα πρέπει να στείλουμε στους παραγωγούς: "Save the roses - Save the world"...

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ναι.

Δείχνεις να το φχαριστιέσαι