Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

Θινγκς του ντου

Τον χρόνο πολλοί εμίσησαν. Τα αισθήματα ήταν αμοιβαία.


  1. να τηλεφωνήσω στον δήμο για το καλοκαιρινό πρόγραμμα απασχόλησης παιδιών (SOS-alert-SOS-alert-SOS-alert-SOS-alert)
  2. να πάρω δώρο στην δασκάλα (να πάρω ή είναι απόπειρα εξαγοράς εκπαιδευτικού;)
  3. να βγάλω διαβατήρια (σιγά, αφού δεν έχουμε πού να πάμε)
  4. να πάρω ραδιοσιντί για το αυτοκίνητο (μου το έκλεψαν :((()
  5. να γράψω τις προτάσεις που περιμένουν τα αφεντικά (αύριο, μεθαύριο... οκ δεν χανόμαστε)
  6. να πάω το πάπλωμα καθαριστήριο (πιάνει χώρο στον καναπέ και κάνει τα ασιδέρωτα να φαίνονται βουνό)
  7. να φυτέψω τις γλάστρες (του χρόνου πια)
  8. να πλύνω τα πατζούρια (βαριέμαι)
  9. να αλλάξω τις τέντες (αν περιμένω τον ιδιοκτήτη...)
  10. να αλλάξω wireless card (μάπα βγήκε)
  11. να δω πότε τελειώνει η ADSL (τι; τελείωσε;;;;;;;;;;;;)
  12. να τελειώσω το Σολάρις (ναι, καλά)
  13. να πλύνω τους τοίχους (ναι, καλά)
  14. να πάω για μπάνιο στη θάλασσα (τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες)
  15. να σκεφτώ πού θα πάμε διακοπές (νο μάνι?)
  16. να σκεφτώ αν θα πάω διακοπές (νο χάνι?)
  17. να πάρω δώρο για τα βαφτίσια + δώρο για την Ελένη + δώρο για την Γωγώ (γαμώ την κοινωνικοποίησή μου)
  18. να ράψω την ουρά του δράκου
  19. να ξανανοίξω βιβλίο ισπανικών (και να κολλήσω το πτυχίο στον νεροχύτη)
  20. να τακτοποιήσω το παιδικό δωμάτιο (θέλω τη μαμά μου)
  21. να πάρω δώρο στη μαμά μου
  22. να γράψω post για τον μπαμπά μου
  23. να πάω σινεμά
  24. να μεθύσω
  25. να ... (να μη σας νοιάζει)
  26. να ανεβάσω τα χειμωνιάτικα
  27. να πάω για ψώνια
  28. να γραφτώ χορό (του χρόνου κι αυτό)
  29. να υποβάλλω πόθεν έσχες (πόθεν τάχασες κανείς δεν ζητάει;)
  30. να κοιμηθώ
  31. να τα παρατήσω όλα
  32. να μεταναστεύσω
  33. να θυμηθώ πώς με λένε
  34. ...

Τι έγινε; Θες κι άλλα;


buzz it!

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χρυσή μου... τα πράγματα είναι απλά. πρόσεξε τώρα πως θα λυθούν ΟΛΑ σου τα προβληματα.

α. το γεγονός της λίστας είναι το πρώτο μεγαλύτερο και σημαντικότερο βήμα, και το κυριώτερον, ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ! συγχαρητήρια!

Τώρα

0. Οι υπαρξιακές αναζητήσεις «ποιά είμαι», «πού πάω», κλπ... αναβάλλονται επ' αόριστον. και να ασχοληθείς δεν θα καταλήξεις πουθενά...

1. Τα «να σκεφτώ»... διαγράφονται. δεν χρειάζεται να σκεφτείς τίποτα.

2. Τα «να αλλάξω»... παράτατα... και να τα αλλάξεις δεν θα αλλάξει τίποτα, οπότε άστα για όταν θα ανέβουν στην πρώτη δεκάδα.

3. Τα «να πάρω».... μετά την 1η του επόμενου μήνα που θα πληρωθείς. έξω κι αυτά.

4. οι seasonal δουλειές.... μετά την 1η Ιουλίου, μπορεί να χιονίσει έως τότε

...μας μένουν 12, το »να μην μας νοιάζει» και οι τρεις τελείες του 34

Να πας συνεμά και να μεθύσεις: Σάββατο

τα μονά της πρώτης 5άδας που μένουν από Δευτέρα

και τα ζυγά από την άλλη Δευτέρα

δηλαδή: 1 ενέργεια την ημέρα με 2ήμερο διάλλειμα στη μέση! ... ποιός τη χάρη σου!

...και πέρα από τις μαλακίες οι αιώνιες συμβουλές για τα προβλήματα του Μέρφυ:
(θα έπρεπε να είναι παράρτημα του hitch hicker's guide to the galaxy)

1. Κάθε πρόβλημα έχει μία προφανή λύση:
ΤΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ!

2. Όσο ασχολείσαι με ένα πρόβλημα ανακαλύπτεις ότι περιλαμβάνει μία σειρά από άλλα προβλήματα τα οποία προσπαθούν απεγνωσμένα να έρθουν στην επιφάνεια

3. Η λύση κάθε προβλήματος, έγγυται στο να βρεις αυτόν που θα στο λύσει

Ανώνυμος είπε...

να υπογράψεις υπερ της αποφυλάκισης του αιμιλιου μεταξοπουλου μην ξεχασεις

μια αντανάκλαση είπε...

έχω υπογράψει, ντέρτυ, γι' αυτό δεν είναι στη λίστα.

35. να στήσω πανό με αίτημα αποφυλάκισης έξω από τις φυλακές Τρικάλων

μια αντανάκλαση είπε...

Τώρα που έκανα το 30, λέω να ακολουθήσω τις συμβουλές του Μέρφυ και να προωθήσω το 31, το 24 και το 25.
Τα υπόλοιπα αναβάλονται επ' αόριστον.

itelli είπε...

Η σειρά 31, 24 κ 25 φαίνεται ορθολογιστικότατη. Πρώτα τα παρατάς όλα κ μετά μεθάς. Φυσικά.

Φυσικα, επίσης, μπορείς βέβαια κ να μεθύσεις ΜΕ τις σκοτούρες σου, αλλά κάνεις άσχημο κεφάλι.

Πρόσεχε όμως με το 24... γιατί μπορεί να αναιρέσει το 25, αν τού δώσεις να καταλάβει.

(γαμώ το spacebar κ τους χυμούς με ζάχαρη που πέφτουν πάνω στα πληκτρολόγια κ κάνουν τα spacebars να κολλάνε)

imposter είπε...

36. Να με συνδράμεις στο μεγαλεπήβολο της ζωής μου τόλμημα να ορίσω στόχους. (...ξέρω, ξέρω καλύτερα να σε στείλω να μου φέρεις μια αγκαλιά Edelweiss κάνοντας rapel στην πιο κακοτράχαλη πλαγιά των Ελβετικών Αλπεων)

Ανώνυμος είπε...

άντε ρε!

γκρινιάρηδες όλοι...

μια αντανάκλαση είπε...

Εντάξει itelli, με έπεισες ότι θέλεις τάισμα, στοργή και προδέρμ. Το ξέρω ότι σε αγνόησα την προηγούμενη φορά που το είπες αλλά δεν χρειαζόταν να αρχίσεις να χύνεις χυμούς στο πληκτρολόγιο.

37. Να σου στείλω μωρομάντηλα και παγουρίνο.

Διευκρίνιση:
Το 24 αναιρεί το 25 αν του δώσεις να καταλάβει και αν είσαι αγοράκι.
Αν είσαι κοριτσάκι, δεν θυμάμαι να αναιρεί τίποτα (χε χε):
Κι ο κλήρος πέφτει στα α-γό-ρια
κι ο κλήρος πέφτει στα α-γό-ρια
που ήταν σαν σαν σαν σκυ-λό-ψα-ρα
που γί-να-νε-νε-νε πά-λι στου-πί
οέεεε οέεεε ο-έ ο-έ

μια αντανάκλαση είπε...

imposter, πιο εύκολα θα πετύχω τα 35 πρώτα και το το 37 μαζί, παρά το 36. Κάθε φορά που πάω να σε βοηθήσω να ορίσεις στόχους, χάνω και τους δικούς μου. Καλύτερα να στηριχτείς στον xkont που έχει πιο ισχυρά αντισώματα στην έννοια του χάους και μικρότερη λίστα εκκρεμμοτήτων μπροστά του.

Αυτό με τις Άλπεις μου άρεσε. Θα το σημειώσω για το 16 (δίνει λόγο ύπαρξης και στο 3).

μια αντανάκλαση είπε...

όταν λες "γκρινιάρηδες όλοι" εννοείς κι εσένα μαζί (πρώτο πρώτο), έτσι, xkont;

Ανώνυμος είπε...

>Το 24 αναιρεί το 25 αν του δώσεις να καταλάβει και αν είσαι αγοράκι.<

Η προσωπικές μου εμπειρίες λένε το αντίθετο: αν ξεπεράσεις την αρχική δυσκολία να αντιληφθείς ότι υπάρχει τέτοιο αίτημα προς εσένα (...) μετά υπάρχει η δυσκολία να αντιληφθείς ότι υπάρχει ένα άλλο αίτημα: να σταματήσεις.

Και μετά σου τη λένε και από πάνω! Τη μία «λίγο ακόμα - λίγο ακόμα» σου σπάνε τα νεύρα (αφού δεν θέλουν «λίγο» αλλά «πολύ ακόμα«, και την άλλη «δεν κουράστηκες; έχει πολύ ακόμα;»
- όχι αγάπη μου... λίγο ακόμα.

νησοδέσποινα> η δική μου λίστα είναι στο 35 και αυτή αλλά με ζητήματα που το καθένα ή έχει 15 χρόνια παρελθόν ή αφορά τα επόμενα 15 χρόνια. ως άνθρωπος με κατάθλιψη και ελαφρά σχιζοφρένεια, δεν μπορώ να αντιληφθώ τις άμεσες υποχρεώσεις μου και πολύ περισσότερο να τις διαχειριστώ. γι' αυτό «φαίνεται» πως δεν έχω λίστα...

εγώ γκρινιάρης; εγώ! που στόμα έχω και μιλιά δεν έχω, γκρινιάρης; γκρίνιαξα ποτέ που θέλω 40 λεπτά να παρκάρω; γκρίνιαξα που όλοι και όλα μου τη σπάνε με την αυνέπειά τους; γκρίνιαξα που δεν έχω φράγκο; γκρινιάζω ποτέ που στο σινεμά μου σπάνε τα ούμπαλα, αυτή με την αφάνα μπροστά μου και ο άλλος που μιλάει συνέχεια ; (ναι, είναι οι ίδιοι)
θα πεις δηλαδή γκρινιάρη έναν άνθρωπο που ό,τι κι αν κάνει είναι καταραμένο στην πλαγιολίσθιση; γρκίνιαξα που δεν «No.25» εδώ και καιρό; γκρινιάζω που πάω γυμναστήριο (κάθε μέρα - είπαν του τρελλού να κλάσει και αυτός ξεκωλιάστηκε) και πονάνε τα μπράτσα μου; γκρίνιαξα που η Rizzla άρχισε να βγάζει χαρτάκια που έχουν γωνίες ενώ τα αγόραζα επειδή είχαν καμπύλες και έστριβα πιο άνετα;
γκρινιάρης εγώ;

αν ήμουν γκρινιάρης,

θα έδινα

το πληκτρολόγιό μου,
και το σώβρακό μου,

για «διάβασμα»

το έκανα;
δεν το έκανα.

άρα δεν είμαι γκρινιάρης.

μια αντανάκλαση είπε...

ωχ, αυτό με το "διάβασμα" ήταν σπόντα για κάποιον από εδώ μέσα που έστειλε κάτι άλλα αντικείμενα σε μοναστήρι για "διάβασμα".
Πάω να ασφαλίσω τους καθρέφτες μου και να μπω στο καταφύγιο.

itelli είπε...

Δεν ξέρω πώς διαβάζετε εσείς, εγώ πάντως δεν υπενόησα αυτό που εσείς υπονοείτε.

μια αντανάκλαση είπε...

Και τι υπονοήσατε itelli; Πώς αλλιώς θα μπορούσε το 24 να αναιρέσει το 25;

itelli είπε...

Να μεθύσω κ να οδηγήσω τρίτροχο.
Να μεθύσω κ να κάνω σταυροβελονιά.
Να μεθύσω κ να τελειώσω με τις ακουαρέλες μου.
Να μεθύσω κ να παίξω Τρίβιαλ (ή κ να το παίξω τρίβιαλ).
Να μεθύσω κ να παίξω σουμπούτεο

να συνεχίσω;

Ανώνυμος είπε...

φίλε itelli

σουμποτέο κλπ, δεν παίζουν τα κοριτσάκια ρε συ... αλλά η σταυροβελονιά, με έβαλε σε προβληματισμούς. και αναρωτιέμαι και εγώ τί μπορεί να κάνει ένα κοριτσάκι που δεν μπορεί ένα αγοράκι μετά από ένα γερό Νο.24, και καταλήγω:

να έχει άλλοθι ότι πηδήχτηκε επειδή ήταν μεθυσμένο (για τα αγοράκια δεν υπάρχει ποτέ δικαιολογία)

και επί τη ευκαιρία ρε βρετάνι, για πες μου. βλέπω όλα τα επειδόδια Starship Galactica τα καινούργια και η λέξη fuck έχει αντικατασταθεί από τη λέξη fruck.
frucked up, what the fruck, don't fruck with me, you mother frucker κλπ...

χρειάζομαι some frucking enlightenment. would U please?

itelli είπε...

Φρακοειδείς εκφράσεις δεν γνωρίζω. Αυτά παίζει να είναι αμερικανιές. Ή να θέλει καμια σφαλιάρα η τηλεόρασή σου στο πλάϊ, μπας κ τζιρτζιρίζει κανένα χάλκινο καλώδιο εκεί μέσα κ χαλάει την όλη ακουστική.

μια αντανάκλαση είπε...

38. να δοκιμάσω να γράψω μεθυσμένη

Ανώνυμος είπε...

itelli: σα να έχεις δίκιο. χτες ανακάλυψα και νέες λέξεις σε άλλες ταινίες, όπως
crup of croffee
he shrooted him
grood evrening
και
having srex

έβγαλα το πετσετάκι από την tv, έβγαλα το κατσαβίδι που έχω (αντί κεραίας), έβγαλα το βάζο με τα λουλούδια, ξεκρέμασα τα εικονίσματα της Παναγίτσας (που με φύλαγε από αυτά που έβλεπα), χτύπησα το κουτί 3-4 φορές (μέτρια δύναμη), άλλαξα μπαταρίες στο τηλε-cron/troll, μετακίνησα το κρεββάτι 5 πόντους δυτικά, έκανα το σταυρό μου αλλά...
τίποτα...

I guess that the shit hit the frun.

anyways, fruck it

ΥΓ
πάλι καλά που είναι r. αν ήταν s θα ήταν πολύ ενοχλητικό. don'ts yous thinks?

Ανώνυμος είπε...

μία αντανάκλαση: δεν μπορώ να θυμηθώ την ταινία στην οποία ο τύπος είναι λιώμα στις εξετάσεις οδήγησης και αφού τον κόβουν λέει:

«το πρόβλημα με το dink 'n drive" είναι ότι δεν σε μαθαίνουν να οδηγείς μεθυσμένος, σε μαθαίνουν να οδηγείς ξεμέθυστος»

οπότε
36. Να αρχίσω μαθήματα οδήγησης μεθυσμένος

itelli είπε...

To yous ισχύει. Στη Σκωτία κ στα Midlands ειδικά το ακούς συχνά ως 2ο πληθυντικό.