Τρίτη 12 Ιουνίου 2007

Μαζί(;) θα ζήσουμε(;) για πάντα(;)

The fountain

.

Izzi: Will you deliver Spain from bondage?

Tom Verde: Upon my honor and my life.

Izzi: Then you shall take this ring to remind you of your promise.

You shall wear it when you find Eden, and when you return, I shall be your Eve.

Together we will live forever.

.

.

Βρες την Εδέμ και όταν γυρίσεις εγώ θα γίνω η Εύα σου.

Μπορεί, βέβαια, να μην την βρεις.

Μπορεί να την βρεις αλλά να μην καταφέρεις να γυρίσεις.

Μπορεί να την βρεις και να γυρίσεις αλλά μέχρι τότε εγώ να μην υπάρχω.

Μπορεί να την βρεις, να γυρίσεις και να είμαι ακόμα εδώ αλλά μετά από λίγο να διαπιστώσουμε ότι το "για πάντα" δεν υπάρχει.

.

buzz it!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γυναίκες....

μπορεί όταν γυρίσει...
να μη σε θέλει πια...

να προτιμάει τα πιπίνια

itelli είπε...

Η ταινία έχει ένα βασικό μειονέκτημα: δεν αναγνωρίζει την ρεαλιστική διάσταση της Εδεμ, σύμφωνα με την οποία, αν την βρεις (την Εδέμ), δεν πας πουθενά.

μια αντανάκλαση είπε...

να, λοιπόν, itelli, άλλο ένα επιχείρημα για τα ερωτηματικά του τίτλου (αυτή την φορά η αμφισβήτηση προέρχεται από αυτήν/ον που περιμένει):
"Μπορεί να βρεις την Εδέμ αλλά να σου αρέσει τόσο ώστε να μην γυρίσεις να με πάρεις κι εμένα μαζί σου".

"Μαζί" (ε, και μόνος/η θα τα καταφέρω στον παράδεισο)
"θα ζήσουμε"
(δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ λέω να ζήσω)
"μαζί"
(αν σε βγάλει ο δρόμος έλα, μπορεί και να βρεις εδώ)



Σκατά υποσχέσεις.



Ασταδιάλα.

μια αντανάκλαση είπε...

Ας τα προτιμάει τα πιπίνια, xkont. Δεν με νοιάζει, θα βγάλω κι εγώ δικά μου από το ψυγείο.

(Με το μαλακό παιδιά, μην σπρώχνεστε...)

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

ΜΗΝ κάνεις απόψυξη, θα σου φύγουν!

από την κατάψυξη στο τηγάνι κατευθείαν.
φούρνος μικροκυμμάτων ούτε συζήτηση.

φούρνος κανονικός, μόνο αν τον έχεις προθερμάνει στους 250c - βουτυρωμένο ταψί

tepanyaki, woks, και άλλα teleshoping προϊόντα, με δική σας ευθύνη.