Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Άρχισε η σύγκλιση των πολιτισμών




buzz it!

8 σχόλια:

itelli είπε...

Ακόμα κ αν τους δώσεις όλο τον ανθρώπινο γενετικό χάρτη με επεξηγήσεις κ αναλύσεις, κάποιοι άνθρωποι θα λένε το σύκο σκάφη, κ τη σκάφη σύκο.

μια αντανάκλαση είπε...

Είναι αυτό που λένε "σύκο να πλύνεις καμιά σκάφη, μωρή".

Ανώνυμος είπε...

εμένα να μην με περιμένετε.

αν αργήσω, συγκλιθείτε!

Ανώνυμος είπε...

έλα! μας έσκισες με το consensus...

δώσε μας ένα ιντριγκαδόρικο να γίνουμε αρνητικοί για όλα, να απαξιώσουμε την απαξίωση, να τσακωθούμε, να φωνάξουμε, να ανεβάσουμε λίγο την πίεση...

τίποτα πχ σε «σφίχτες» έχεις; κανένα τιραντάκι με χρυσή αλυσίδα και μαύριο γυαλί CARRERA;
άντε, έστω μια-δυο απανωτές φάπες γιατί το consensus "δεν παλεύεται"...

είμαι στην μαρκίζα, θα μου φωνάξεις ρυθμικά "πέ-σε, πέ-σε" όπως συνηθίζεις;

gime-gime-gime!

μια αντανάκλαση είπε...

διακρίνω ένα στερητικό σύνδρομο

Ανώνυμος είπε...

το διακρίνω κι εγώ

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

καλησπερα. τη συνηθισμενη μου, αγαπημενη νυχτερινη βολτα μου κανω.
χαιρετισμους δινω και θα ξαναπερασω.
το κλιπακι ειδικα το ιταλικο ηταν αψογο. περιεργα και vicious ο αραβας και αυτα που ανελυε.
balabala bambaluna

μια αντανάκλαση είπε...

επιτέλους και μια γυναίκα!
γιατί κρυβόσουν και με άφηνες τόσο καιρό να τα βάζω μόνη μου με την τεστοστερόνη των σχολιαστών;