Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Ποιος χέστηκε για τα ηλιοβασιλέματα;

-Και τι πάει να πει "ο ήλιος έγινε μπλε" , ρε Βρασίδα; Πόσο μαλάκας μπορεί να είσαι ώστε να σου φτάνει για σημάδι πως ήρθε η ώρα να χωρίσουμε; Πες καλύτερα ότι βρήκες καινούργια γκόμενα.

-Εντάξει, δεν λέω, ακούγεται φτηνό επιχείρημα αλλά δες το σαν σημάδι: Όπως κάποτε δεν μπορούσαμε να φανταστούμε την ζωή μας ο ένας χωρίς τον άλλο, έτσι δεν μπορούσαμε να φανταστούμε και τον ήλιο φωτογραφημένο μπλε για να φανεί τρισδιάστατος. Μην κολλάς στον ρεαλισμό του επιχειρήματος. Απλά θέλω να πω ότι όλα έχουν κάποτε ένα τέλος, που μπορεί και να μην είναι αυτό που περιμέναμε.

-Όντως, δεν περίμενα να είσαι τόσο γαϊδούρι. Ούτε ότι θα κατέφευγες στην αστροφυσική για να μου ζητήσεις να χωρίσουμε.

-Αφού το ξέρεις, δεν μου αρέσει να είμαι κοινότυπος.

Κι έτσι, ο Βρασίδας την έκανε για άλλα ηλιακά συστήματα, αναζητώντας ήλιους που δεν θα ήταν μπλε αλλά κατά προτίμηση κόκκινοι. Δεν είχε πρόβλημα που θα ήταν ελαφρώς ψυχρότεροι και θα έδιναν ηλιοβασιλέματα λιγότερο ρομαντικά. Πόνταρε στην ελπίδα να είναι νεότεροι σε ηλικία, ώστε να έχουν μέλλον μπροστά τους.

buzz it!

10 σχόλια:

aa-duck είπε...

Εξαιρετικό. Και όλα τα υπόλοιπα που διάβασα. Ψέματα, η λέξη ΄΄εξαιρετικό'' είναι απλή μούφα. Beyond εξαιρετικό... Χαίρομαι που ένα τυχαίο κλικ με έβγαλε εδώ.

μια αντανάκλαση είπε...

Με κολακεύετε aa-duck.
Να τελικά που δεν είναι κακό να επισκέπτεσαι στην τύχη γειτονικά ηλιακά συστήματα.
Δεν ξέρω, βέβαια, αν θα μετρήσει αρνητικά στην κρίση σας η κακή μου σχέση με τις δίαιτες.

aa-duck είπε...

Μα τι λέτε; Κι εγώ τη χειρότερη έχω! Και με τους Βρασίδες επίσης... Ανεβήκατε στην εκτίμησή μου με αυτό το σχόλιο :)
Και με λιμοντσέλο έχω κάνει το ομορφοχειρότερο μεθύσι της ζωής μου. Καλό βράδυ

μια αντανάκλαση είπε...

Ε, τότε, αγαπητή a-duck θα συμφωνήσετε να πιούμε ένα τελευταίο ποτηράκι στην διαγραφή από την μνήμη της τελευταίας δίαιτας και του τελευταίου Βρασίδα καθώς και στα επόμενα διαστημικά ταξίδια που μας περιμένουν.
Όπως θα διαπιστώσετε από το επόμενο post, έχω ήδη συμπληρώσει μια διαστημική τριλογία σε αυτό το blog, κάτι που θα μπορούσε και να αποτελεί σοβαρότατη ένδειξη ότι έχω ήδη διακτινιστεί πέρα από τόσο πεζά ζητήματα όπως τα περιττά κιλά και οι περιττοί άντρες.
;)

xkont είπε...

Ο Βρασίδας είναι οκ και κακώς τον μέμφεστε...

Δηλαδή θα ήταν καλύτερο το "ξέρεις θέλω να μείνω μόνος μου για να σκεφτώ κάποια πράγματα επειδή περνάω κάποια φάση;"

Ή ακόμα αν με παντελή ειλικρίνεια έλεγε "ξέρεις, τα έχω εδώ και 3 μήνες με την καλύτερή σου φίλη, και σε ευχαριστώ που στάθηκες η αφορμή για να γνωρίσω τον έρωτα της ζωής μου. Δεν ξέρεις πόσο το εκτιμώ αυτό και σε θεωρώ την καλύτερή μου φίλη.... και αν αρνηθείς να μας παντρέψεις θα με στεναχορήσεις αφάνταστα!"

Δεν θέλω να υπερασπιστώ το Βρασίδα. Ούτε και την ειλικρίνεια, ούτε και το ψέμμα.

Θέλω να υπερασπιστώ το Βρασίδα για ένα θέμα. Όταν αν ήσουν εσύ που θα τον σούταρες, είμαι σίγουρος ότι δεν θα εύρησκες κάποιο πιο έξυπνο τρόπο. Όχι γιατί έχει να κάνει κάτι με εσένα, όλοι μας σε μια τέτοια κατάσταση κάποια παπαριά θα πούμε, και ίσως είναι και η σωστή επιλογή (η παπαριά) γιατί ποιός έχει όρεξη για ψυχανάλυση εάν ο άλλος μας αραδιάσει στη μάπα όλα μας τα πραγματικά και ουσιαστικά ελαττώματα που τον έκαναν να λακίσει;

και πόσο εμείς είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο, και πόσο είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά...

Προσωπικά χέζομαι για κάθε ηλιοβασίλεμα.

μια αντανάκλαση είπε...

Ώπα, ρε xkont.
Μπήκες πολύ φορτσάτος και έτοιμος να τα μας τα χώσεις και μου έπεσε ο δίσκος από τα χέρια, που σου έφερνα γλυκό μελιτζανάκι για τα καλωσορίσματα.

Δεν σου έθιξε κανείς τον Βρασίδα. Και θεό και μάγκα και ετοιμόλογο και τρόπον τινά ειλικρινή μπορεί να τον πει κανείς.
Για την δικιά του όμως ήταν μαλάκας και γαϊδούρι. Άσε την γυναίκα να το ζήσει όπως γουστάρει και να εκτονωθεί.
Και μην ετοιμάζεσαι να την πεις αχάριστη αν αρνηθεί να παντρέψει τον Βρασίδα με την κολλητή της, με την οποία την κεράτωνε 3 μήνες, γιατί τότε θα υποθέσω ότι έστειλες το σχόλιο σου από το Cliese 581c (τον γκρίζο πλανήτη, πρώτη μούρη στην φωτό, για να μην σε στέλνω να ψάχνεις με likns).
Στην πλανήτη Γη εξακολουθούμε να βρίζουμε τους Βρασίδες και τις Βρασιδούλες που μας παρατάνε σύξυλους. Όσο large και να είμαστε ένα μπινελίκι θα το ρίξουμε αργά ή γρήγορα.

Άντε, τώρα πάω να σφουγγαρίσω και να φέρω δεύτερο μελιτζανάκι. Κάτσε στον καναπέ και χαλάρωσε μέχρι να γυρίσω.

aa-duck είπε...

...σε παρακολουθώ :)))

μια αντανάκλαση είπε...

Κι εγώ σε παρακολουθώ. Μην κοιτάς που δεν εμφανίζομαι. ;)
Κι ο xkont δικός μας είναι. Μην ανησυχείς, απλώς του αρέσει να φέρνει αντιρρήσεις, κατά προτίμηση σουρεαλιστικού περιεχομένου.
(Σε έδωσα xkont αλλά αργά ή γρήρορα θα αποκαλυπτόταν η διαπλοκή σου με αυτό το blog).

xkont είπε...

"Μην ανησυχείς, απλώς του αρέσει να φέρνει αντιρρήσεις"

Α! έτσι ξεπερνάμε τα σχόλια των άλλων που δεν μας αρέσουν... οκ, να το θυμάμαι αυτό.

Ως προς τον Βρασίδα τώρα. Εντάξει, νοιώθω μια ταύτιση ρε παιδί μου... όχι για τίποτα αλλά για το ότι τελικά γιατί όλες οι γκόμενες του Βρασίδα έχουν ένα κέρμα που το πετάνε στον αέρα και ό,τι πέσει τον χαρακτηρίζουν.

Μόνο που το κέρμα στην κορώνα γράφει "ΜΑΛΑΚΑΣ", στα γράμματα "Πολύ Μαλάκας" και στην κόψη "ΔΙΑΛΕΞΕ ΠΛΕΥΡΑ"

Και ο Βρασίδας Νο2 θα είναι ο γ@μώ τα @τομ@ μέχρι να ριχτεί το νόμισμα στον αέρα.

Όλοι μας είμαστε ο χειρότερος Μαλάκας (το παράκανα με αυτή τη λέξη;) και ο ιδανικός τύπος για όλους και όλες ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!

ή το ανάποδο.
όλοι είναι αυτό που η διάθεσή μας θέλει να τους δει. σήμερα έτσι, αύριο αλλιώς.
αφού στην πραγματικότητα τα ξέρουμε όλα από πριν...

(και αν κάποιος βλέπει κάτι το σουρεαλιστικό σε αυτό το post να πάει να κοιταχτεί)

μια αντανάκλαση είπε...

Μαλάκα μου, νομίζω ότι έχεις δίκιο.


Προσκυνώ ταπεινά και υποκλίνομαι.

Αλλά παραδέξου κι εσύ ότι ήταν σουρεαλιστικό αυτό με την κουμπαριά. Εεεε...; Λιγάααακι...;

Δεν λέω, βέβαια, αν είναι να συμβεί σε κάποιον και εκείνος να το δεχτεί σαν κάτι φυσιολογικό, αυτός θα είσαι ΕΣΥ.
Αλλά για όοοοολους εμάς τους υπόλοιπους, φαντάζει σουρεαλιστικό.

Δράττομαι, πάντως, της ευκαιρίας να σου προτείνω να στήσουμε μια σούπερ επιχείρηση: Να φτιάχνουμε και να πουλάμε αυτά τα κέρματα που από την μία γράφουν "Μαλάκας" και από την άλλη "Πολύ μαλάκας". Θα κάνουμε χρυσές δουλειές. Σε ένα χρόνο θα έχεις αγοράσει ρετιρέ απέναντι από την Sagrada Familia.
Σκέψου το...