Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Το blog (δεν) γιορτάζει τα γενέθλιά του

Χμ... Σαν κάτι να γιορτάζουμε, ε;
Η αλήθεια είναι ότι το blog έχει γενέθλια.
Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι το μόνο που μπορώ να γιορτάσω απόψε είναι ότι κατάφερα να στρωθώ να γράψω το επετειακό ποστ λίγο πριν εκπνεύσει η μέρα. Ο εορτασμός του δεύτερου σημερινού επιτεύγματος, του γεγονότος ότι σφουγγάρισα το μισό σπίτι, ματαιώνεται μπροστά στην θέα ενός λόφου από τρία πλυντήρια σιδέρωτα.
.
Είχα σκεφτεί να γράψω διάφορα σήμερα σαν απολογισμό, αλλά όσο πλησίαζε η κρίσιμη τούτη ώρα, φαίνονταν όλα ασήμαντα. Κι επειδή με πονάει και η πλάτη μου, ξεχάστε το. Τελικά το μόνο επείγον και αποκαλυπτικό από όσα εξακολουθώ να θέλω να μοιραστώ μαζί σας, είναι αυτό:
Μου τη δίνει το ψευδώνυμο "μια αντανάκλαση".
Μου τη δίνει και το να λένε το blog μου "το νησί με τους καθρέφτες".
Ολόκληρη λίστα είχα κάνει. Απορώ πώς κατέληξα σε αυτά. Απορώ και με εσάς που εξακολουθείτε να έρχεστε εδώ μέσα.
Φυσικά, μπορώ να φανταστώ την "ας πρόσεχες" έκφραση του xkont όταν θα διαβάζει αυτή την εξομολόγηση. Ολόιδια με εκείνη που παίρνει όταν του λέω για το template που θα ήθελα να έχω και μου τρίβει στα μούτρα το γεγονός ότι δεν μετέφερα το blog στο realpeople.com του με τις σούπερ-ουάου υπηρεσίες που θα μου παρείχε. Δεν πειράζει, αποστρέφω την ματιά μου και συνεχίζω.
.
Το θέμα, λοιπόν, είναι ότι αυτό το "μια αντανάκλαση" από ένα "νησί με καθρέφτες", ακούγεται πολύ ΟΚ για εκείνο το κοριτσάκι που καθόταν μόνο του στην αυλή του νηπιαγωγείου επειδή δεν είχε μάθει να είναι κοινωνικό. Ακούγεται ΟΚ για κάποια που έσκιζε όσα έγραφε από σκέψεις που δεν ήταν για το σχολείο ή για την δουλειά επειδή δεν θεωρούσε τίποτα αρκετά καλό.
Δεδομένου ότι ούτε ντροπαλό κοριτσάκι είμαι πια ούτε πίστεψα ποτέ στους ορισμούς περί "καλού", λέω ότι φτάνει πια με την διακριτικότητα και την σεμνότητα.
Ναι, εντάξει, όλοι είμαστε αντανακλάσεις ενός Σολάρις που μπορεί και να μην επισκεφτούμε ποτέ στ' αλήθεια. Αλλά μέχρι να μας ρουφήξει ο ωκεανός του, ας παραμυθιαστούμε ότι μπορεί να μεταφέρουμε κάτι παραπάνω από τυχαίες δέσμες φωτός στο σύμπαν.
.
Όπως καταλαβαίνετε, ο Τσε Γκεβάρα έχει ξυπνήσει μέσα μου, έχει βουτήξει την Άννα Καρένινα απ' το λαιμό και προσπαθεί να τη πνίξει. Αυτή τη φορά λέω να μην την βοηθήσω.
.
Μη με ρωτήσετε πώς θα ήθελα μετονομάσω το blog ή τον εαυτό μου. Έχω άλλα ζητήματα να λύσω αυτή την εποχή. Και είναι και τα σιδέρωτα.
.
Άντε, και του χρόνου, με υγεία.

Τούρτα δεν έχει. Το ντεκόρ της επετειακής φωτογράφησης έχει ήδη καταναλωθεί.

.

buzz it!

11 σχόλια:

itelli είπε...

Αντε, κ του χρόνου, με πρέσσα (αντί για σίδερο).

υ.γ. Εγώ πάντως, σαν άντρας, τρέφω άπειρο σεβασμό γι' αυτό.

xkont είπε...

(ο κακός δεν θες να είμαι; )

φτηνές δικαιολογίες για να πλακωθείς στις mini-τούρτες...

να το ονομάσεις «το βουνό με τις σιωπές» και εσύ να μετονομαστείς σε «αγριόπευκο»

(θα καταλάβεις όταν δεις το επεισόδιο "the larch")

αντε ρε, χρόνια πολλά κι ό,τι ας κατεβάσει...

ΥΓ
πρόσεχε λίγο με το πούρο σου Che, μην κάψεις τη μικρή.

μια αντανάκλαση είπε...

Itelli, "αυτό" μοιάζει με φουσκωτή κούκλα.
Γι' αυτό η προτίμησή σου συνοδεύεται από την διευκρίνιση ότι είσαι άντρας;

xkont, έβαζα στοίχημα ότι το πρώτο σχόλιο θα ήταν "πνίχτην, πνίχτην". Είσαι down σήμερα;

xkont είπε...

πνίχτην! πνίχτην



ναι, είμαι.

σορολόπ είπε...

…μήπως (λέω εγώ τώρα) ήταν λάθος το timing;

.. δηλ. αν υποθέσουμε ότι όλοι είμαστε ρόλοι στη μπλογκόσφαιρα, δεν μπορείς από τη μια στιγμή στην άλλη να περάσεις από τα οικιακά στην Άννα Καρένινα… κι ας το έχεις… θες ζέσταμα… είναι σαν να προσπαθείς να ανέβεις στις πουέντ και να κάνεις πιρουέτες (ναι, βλέπω So You Think You Can Dance.. χαχα) ενώ έπαιζες τάβλι για κανα δυο ώρες…

…εάν ωστόσο, δεις ότι επιμένει ο Τσε να το κάνει το φονικό.. πάμε για άλλα..

…εύχομαι να το χαίρεσαι το μπλογκάκι σου - εσύ κατ' αρχήν, για να μπορούμε να το χαιρόμαστε κι εμείς..

itelli είπε...

Γι'αυτό, όόόόόόόχι σκουπίδια, όόόόόόχι πλαστικά, σε θάλασσες κ ακτές του νησιού.

(Όντως.... Κούκλα δεν είναι; Ε; Για σίδερο, είναι η παμμέγιστη εφεύρεση)

kakaskimos είπε...

Χρόνια πολλά κι εντοιχισμένα.
Εκθετο, 16σέλιδο, πανηγυρικό.

aa-duck είπε...

Ετη πολλά, δέσποινα
εδώ ή αλλού
αρκεί να είναι σου
με κρέμα ή χωρίς
και Τσε άλλα με υγεία

(σχλμριζω, είμαι λιγο μλγχλκ, μη δνσ σμσ - {{{***}}}} )

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζουμε να φύγεις τελευταία από το νησί που λέγεται μπλόγκιν ώστε να απολαμβάνεις τους καθρέπτες σου καλύτερα.Άργησα να σε βρω αλλά όταν το έκανα με θυμάσαι ακόμα.Μου πρότεινες ένα παιχνίδι και ως φυσιολογικό μου το ξέχασα.Το δεύτερο πυ μου έχεις δώσει ψήνεται(ίσως και να έχει καεί αλλά θα το βγάλω στη φόρα).

Καλή συνέχεια λοιπόν αγαπητή και να προσέχεις τους καθρέπτες σου...

Ανώνυμος είπε...

ντρρρρρρρρρρ(τύμπανα)
Το παιχνίδι απαντήθηκε
μπςςςςςς(πιατίνια)

κλαπ κλαπ

μια αντανάκλαση είπε...

Οι καθρέφτες σάς ευχαριστούν για τις ευχές και ελπίζουν να μην σας παρασύρουν πολύ συχνά σε πιο βαθιά μελαγχολία αλλά να την σπάνε καμιά φορά σε μικρά κομματάκια.

Είστε όλοι πολύτιμοι εδώ γιατί, μην ξεχνάτε:
"Αυτός που κυβερνά την αφήγηση δεν είναι η φωνή, είναι το αυτί".

Πάμε τώρα, παρακάτω, να διαβάσουμε πώς λέει "σ'αγαπώ" ο island, πώς θα κάνουμε το παπάκι μας να χαμογελάει κι ας του λείπει η όμορφη γιαγιά του, πώς θα κάνουμε τον kakaskimo να γίνει πιο αισιόδοξος και την σορολόπ να βλέπει λιγότερη τηλεόραση, πώς θα εκτονώσουμε τον xkont με ελεγχόμενες εκρήξεις και πώς θα υποδεχτούμε τον itelli στην Ελλάδα.