Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Το αίμα νερό (δεν) γίνεται

buzz it!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ δηλώνω υπέυθυνα ότι δεν έχω ξαναματαδεί αυτήν την δήλωση.

Καλημέρες

μια αντανάκλαση είπε...

Κι εγώ δηλώνω υπεύθυνα ότι την αλίευσα από το τζαμάκι μπροστά σε γκισέ μικροβιολογικού εργαστηρίου ασφαλιστικού οργανισμού, όπου είχα πάει να πάρω αποτελέσματα εξετάσεων.

Επίσης δηλώνω τσαντισμένα ότι όταν σε κάλεσα -προδότη island- να παίξεις το μπλογκοπαίχνιδο της σελίδας 123 με αγνόησες ενώ όταν σε κάλεσαν άλλοι, έπαιξες. Κατόπιν τούτου, αν σου ξαναδώσω σκυτάλη, να μου καεί το πληκτρολόγιο*.

*Εντάξει, μπορεί να σε ξανακαλέσω γιατί θέλω να πάρω καινούργιο.

xkont είπε...

και εγώ δηλώνω υπεύθυνα ότι κάθε δήλωσή μου εντός του νησιού, είναι μερικώς υπεύθυνη συμπεριλαμβανομένης και της παρούσης.

«έγκυρο εισιτήριο είναι το ακυρωμένο»
συνεπώς

άκυρο είναι το μη-ακυρωμένο εισιτήριο, δηλαδή το έγκυρο.

και εάν αυτό θεωρηθεί άσχετο, παρακαλώ το παρόν comment να διαβαστεί από το τέλος προς την αρχή.

δηλαδή, από την αρχή προς το τέλος να διαβαστεί το παρόν comment, παρακαλώ, θεωρημένο ως άσχετο εάν και...

σορολόπ είπε...

Την απάντηση του Τάσου δεν την έχουμε ε!?

μια αντανάκλαση είπε...

xkont, νομίζω ότι σου έκανε κακό που σου έστειλα εκείνο το link με την συνέντευξη του Βέλτσου.

Σορολόπ, τσου.
Αλλά μπορούμε να το διαδώσουμε για να μάθουμε την απάντησή του.
Στείλτε spam. Στείλτε spam.

xkont είπε...

το spam σας κυρία μου

http://youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE

xkont είπε...

τελικά,

«το spam νερό δεν γίνεται»

kakaskimos είπε...

Δηλώνω ότι αυτή τη δήλωση δεν την έκανα

Ανώνυμος είπε...

Ωχ...κάτι θα έκανα λάθος...πότε έγινε αυτό;;;;Αν έγινε έτσι όντως τότε μου αξίζει ακρωτηριασμός και στην πυρά.Όσο για το πληκτρολόγιο δέχομαι να στο αντικαταστήσω.

Γενικά τα έχω χαμένα αυτήν την περίοδο.Αν είσαι και εσύ σε παρόμοια φάση μην δεις το τελευταίο μου ποστ,θα σε ρίξει και δεν το θέλω.

ΥΓ Για ποιό παιχνίδι μιλάς;Έχω λάβει 350 προσκλήσεις(μην παίρνεις της μετρητοίς τον αριθμό)και δεν μπορώ να θυμηθώ.

Ανώνυμος είπε...

Το είδα τώρα το ποστ.Δικαιολογημένα τσαντήστικες.Συγχώρα και από μένα ότι θες!!!

ΥΓ δεν θα επαναληφθεί και αυτό το δηλώνω υπέυθυνα... :)

μια αντανάκλαση είπε...

Το πληκτρολόγιό μου διασώθηκε. Island, μια νέα ευκαιρία σε περιμένει στο επόμενο post.
Δεν τσαντίστηκα, χαζέ. Δεν τσαντίζομαι καθόλου εύκολα. ;-)

Kakaskime, αν προσπαθείς να μας πεις ότι δεν είσαι εσύ ο Ανδρέας Χατζηγεωργίου του Νικολάου, δεν μας πείθεις. Πρέπει να σου πω ότι οι αρχές σε υποψιάζονται και ως έναν από τους διαχειριστές του press-gr.

xkont, ωκεανοί άγνωστων -ενίοτε και άχρηστων- πληροφοριών ανοίγονται ενώπιον όποιου αφεθεί στα έμπειρα χέρια σου και επί του προκειμένου στην κινηματογραφική μνήμη σου.
Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα πως ο όρος spam προέρχεται από το Flying Circus.
Προσκυνώ (δεν υπάρχει σχετικό emoticon).