Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Στο Λονδίνο...

buzz it!

11 σχόλια:

itelli είπε...

Μάστα. Όταν βάλει κ για Εδιμβούργο, πείτε μου.

Κιλτ vs. Φουστανέλλα, πάντως, θα'λεγε για διαφήμιση.

μια αντανάκλαση είπε...

Εγώ θα πρότεινα ο βρετανός στην μέση να είναι φλεγματικός λόρδος. Αλήθεια, αυτοί φοράνε κιλτ d8r* Ιτέλλι?

*=δ-όκτω-ρ.
Νέος όρος στην επικοινωνία μας.

σορολόπ είπε...

Καταπληκτική διαφήμιση! την είδα στην TV χθες, προχθές :))

...ποια φουστανέλα?!?! για μένα το φάσκελο είναι το πιο δηλωτικό όλων της ελληνικής ταυτότητας :)))

itelli είπε...

Περισσότερο απ'όλα μ'άρεσε η επεξήγηση. Έπαιζα μεταξύ εκούσιας κ ακούσιας (μανταλάκια) πληκτρολόγησης αλλά με κατατοπίσατε.

aa-duck είπε...

αγαπημένη μου αντανάκλαση,
ασ αυτοξεφτλστω λιγακι ακομη δημοσιωσ.
Αυτα τα του βιντεακίου τα ονειρεύομαι τρελα για μια επισκεψη στο Λονδίνο, αυτά, λίγο γκοθ σόπινγκ και γκρικ μπουζουκια


Χ(

μια αντανάκλαση είπε...

ε, τότε, κορίτσια παίρνουμε εισιτήρια, πάμε Λονδίνο, ρίχνουμε τις ελληνικούρες μας, κάνουμε σόπινγκ και μετά βουτάμε το πρώτο τρενάκι και πάμε και κατσικωνόμαστε στον itelli στα Χάιλαντς.
Είσαστε;

(μιλάω σοβαρά, d8r. θα σου φέρω τόσο κόσμο που θα μεταναστεύσεις από εκεί μια ώρα αρχύτερα)

μια αντανάκλαση είπε...

Στο Λονδίνο, λοιπόν, αδελφές μου! Στο Λονδίνο!

ή μάλλον

Στην Σκωτία, αδελφές μου! Στην Σκωτία!

kakaskimos είπε...

Ενημερώστε μας για το χρόνο του ταξιδιού σας, να μην έχουμε κανα κακό συναπάντημα :p

xkont είπε...

νησοδέσποινα όλο λόγια είσαι...

δώσε ημερομηνίες!

(το δε επεξηγηματικό αστεράκι το χαρακτηρίζω προσβλητικό)

σορολόπ είπε...

..αδερφή αντανάκλαση, πότε φεύγουμε?!?! τώρα χτύπησες φλέβα!

..μόλις περιέγραψες το όνειρό μου κάθε βράδυ... Λονδίνο, κοριτσοπαρέα, ΨΩΝΙΑ, κανένα σούπερ κουρεματάκι ή τρύπημα... ουάάάάάου

..πάω να κατεβάσω βαλίτσα!

μια αντανάκλαση είπε...

Τον Μάιο, που παντρεύονται οι γαϊδάροι, όπως λέει και η γιαγιά μου.
Αρχίστε οικονομίες, κορίτσια και αγόρια.
Κι εσύ, Kakaskime, μη μας κάνεις τον δύσκολο.