Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Με πόσο λιμοντσέλο χωνεύεται η πολιτική;


Ένας 41χρονος παραγωγός λιμοντσέλο προσέφερε χτες στο Σορέντο, το highlight της πρώτης ημέρας των ιταλικών εκλογών (αν δεν αρχίσει να βρέχει σουρεαλισμό, μάλλον θα είναι και το highlight ολόκληρου του εκλογικού διημέρου) όταν πήρε το τεράστο ψηφοδέλτιο με τα σύμβολα όλων των υποψήφιων κομμάτων, το έσκισε ήρεμα σε μικρά κομματάκια και μετά τα έφαγε.
Στην συνέχεια συνελήφθη και του απαγγέλθηκε η κατηγορία της καταστροφής εκλογικού υλικού. Ο ίδιος δήλωσε: "Όλοι οι πολιτικοί με αηδιάζουν. Δεν αισθάνομαι ότι με εκπροσωπεί κανένας".

α. Συγκινήθηκα (αλήθεια, καλέ, αφού ανέβασα και ποστ μεσημεριάτικα)

β. Το έφαγε;;;; Θεούλη μου, εγώ δεν θα μπορέσω ποτέ να κάνω ακτιβισμό της προκοπής.

γ. Αναρωτιέμαι πώς να το φτιάχνει ο τύπος το λιμοντσέλο.

δ. Τώρα το google θα μου στέλνει κι άλλους που ψάχνουν με την λέξη "λιμοντσέλο";

buzz it!

8 σχόλια:

kakaskimos είπε...

Η πολιτική δεν θέλει ιδιαίτερο λιμοντσέλο για να χωνευτοί. Οι πολιτικοί είναι αχώνευτοι. Οσο και να πιεις ...

HolidaysInPlatamon είπε...

κατ'αρχήν καλώς με βρήκατε κι εμένα :P
Πρώτη φορά στο blog σου και μου αρέσει πολύ...
καλή συνέχεια να χεις και μόλις κέρδισες άλλλον ένα αναγνώστη σου ;)

αααα...και για να μη ξεχνιόμαστε ψηφίζω το γ :P

σορολόπ είπε...

α πα πα.. αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα.. φαντάζεσαι να καταπιείς το ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ για παράδειγμα... προτιμώ το λευκό :)

μια αντανάκλαση είπε...

kakasmime, τους ζηλεύεις γι΄αυτό τα λες αυτά.

rogin, καλώς σε δεχτήκαμε.
αφού δεν τρόμαξες με τον Βελτρουσκόνι πρώτη μούρη και άφησες και σχόλιο, έχεις έρθει στο σωστό μέρος.
;-)

μια αντανάκλαση είπε...

sorolop, σε είχα για πιο γερό πιρούνι.

σορολόπ είπε...

...και είμαι! αλλά είμαι και γκουρμέ τύπος ταυτόχρονα.. δεν τρώω ότι κι ότι.. :))

Ανώνυμος είπε...

Δεν βαρυστομάχιασε ο άνθρωπος;Σωστός ακτιβισμός.Αλλά και ο κρατικός μηχανισμός έδρασε έγκαιρα δεν μπορείς να πεις.

Αγαπητή καλησπέρα.

ΥΓ Έχετε μία πρόσκληση κάτω από το χαλάκι.

μια αντανάκλαση είπε...

μερσί, αγαπητέ.