Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

Στα σύννεφα




buzz it!

9 σχόλια:

kakaskimos είπε...

Den petas diladi mono esi sta sinefa? :p

μια αντανάκλαση είπε...

εγώ;
εγώ μάλλον ζω στα σύννεφα.


δεν είναι τέλειο αυτό το ιπποποταμάκι;
μόνο στην aa-duck και σε μένα αρέσει;

the BluElephant είπε...

φυγαμεεεεεεεεεεεεεεεε

μια αντανάκλαση είπε...

ωπ... καλώς τον ονειροπόλο μας
κάτσε, ακόμα δεν ήρθες και φεύγεις;

kakaskimos είπε...

Δεν ξέρω αν ζεις στα σύννεφα. Δεν έχω δει κάτι τέτοιο απο τα κείμενά σου. Το αντίθετο θα έλεγα. Κι αυτό μόνο ως "αίσθηση".
Είμαι σε μίνι διακοπες, έχω χαλαρώσει κι είπα να σε πειράξω ;-)
Καλημέρα

μια αντανάκλαση είπε...

οκ, kakaskime.
Αφού είπες να με πειράξεις, μάλλον άφησες στην άκρη το laptop και άρχισες τις πραγματικές διακοπές.
Ελπίζω να βγήκες επιτέλους και εκείνη τη βόλτα που λέγαμε και να γύρισες στις 5.30 το πρωί.
;-)

σορολόπ είπε...

..ιπποπόταμος είναι αυτό!? έλα καλέέέ.. εγώ ζωγραφίζω καλύτερα :P άσε που έχω κι ένα κενό στο σενάριο...

kakaskimos είπε...

Exoume diafora oras. Stin a8ina 5:30, edo poli argotera, mesimeri ;-)
Nai, arxisa tis boltes :)

xkont είπε...

ουουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!