Πέμπτη 2 Αυγούστου 2007

Everybody...

buzz it!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν μας hurts κι εσύ απογαματιάτικά...

γιατί το systran στο hurt λέει «Βλαμμένος»
και στο hurts λέει «βλάπτει»

μήπως στην σουρεαλιστική αγγλική ετυμολογία
η πλήθυνση της βλαμμενότητας, βλάπτει;

1 είναι βλαμμένο
πολά, είναι βλαπτικά...

πρόσεξε λοιπόν νησοδέσποινα και διάλεξε:
ενικός ή πληθυντικός;

itelli είπε...

Παίζει κι άλλο everybody...

μια αντανάκλαση είπε...

Διαλέγω "πολά" γιατί γουστάρω το "λ".

Το εβρυβοδυ του itelli είναι και γαμώ. Να πατήσετε να το δείτε όλο όλοι.

itelli είπε...

Ουπς.... Εγώ για αυτό το everybody πηγαινα...

Ανώνυμος είπε...

ο ένας πήγαινε για εδώ, ο άλλος πήγε στο λάθος εκεί αλλά του άρεσε πιο πολύ από το εδώ, κι εγώ είμαι εδώ αλλά λυπάμαι που είμαι εδώ 220 χρόνια πιο 'δω

σήμερα πήγα σε ένα από τα 13 σπίτια Του
δεν ξέρω γιατί, ένας κόμπος μου έσφηξε το λαιμό και συγκρατήθηκα να μην κλάψω.

αλλά αυτά είναι για άλλο εδώ και όχι εδώ-εδώ...

για εδώ, θέλω να καινοτομήσω ξανά:

from now on, since islandlady putted this way,
i declare (me the Prophet) that from this day and on, a new versatile word is added to this islands language.

I refer to the all-brand-new "h"-word

- hurt you!
- abso-hurting-lutely, you mother-hurter!
- it's hurting-increadible!

και φυσικά το ολοκλήρωμα με την αντικατάσταση όλων των λέξεων μίας hurting-πρότασης:
hurt you all! you hurted hurting hurters!

μια αντανάκλαση είπε...

Και το δεύτερο εβρυβοδυ είναι σούπερ.
"Και hurt", όπως θα το έθετε ο hurt-wien-kont.

Στην νέα ορολογία να προσθέσω κι εγώ ένα λιθαράκι: Jupiter is getting hurted.

Ανώνυμος είπε...

wienkont hat gesagt: achtung!
achtung! γαμώ το στανιό μου, με πάτησες μου εhurtsες τα 2 επόμενα posts!

αλλά μην φοβάσαι. der surrealen ζει και brazilεύει σε κάθε μικρό gasse έτσι ώστε να σου hurtsω κι εγώ μερικά posts...

wienhurtcatenedkont

μια αντανάκλαση είπε...

Πότε σου hurtησα τα δύο επόμενα posts;;;
Εγώ καθόμουν εδώ φρόνιμα.
Δούλευα, έπλενα πιάτα, έκανα απόψυξη, σιδέρωνα...
Τα posts σου δεν τα πείραξα.

Ανώνυμος είπε...

διαρροές... hurtscuts

μια αντανάκλαση είπε...

Εντάξει μωρέ... Πώς κάνεις έτσι;
Πες ότι ήταν τρέιλερ για τα επόμενα post σου.

Ανώνυμος είπε...

everybody farts!